• Service- en ondersteuningspakketten
    Voor projectoren

Panasonic service- en ondersteuningspakketten

Panasonic is er om de samenleving, en de wereld in het algemeen, te verbeteren door het persoonlijke en professionele leven van mensen overal te verbeteren. Met dit in het achterhoofd hebben we servicepakketten ontwikkeld die ontworpen zijn met het oog op één ding – het succes van de klant. Met onze optionele pakketten kunt u onze toch al uitstekende Premium Service upgraden met oplossingen als "Accidental Damage Cover” (dekking van onopzettelijke schade), "Priority Repair" (reparatie met voorrang) en "On-site Repair” (reparatie ter plaatse).


Productgarantie

Alle projectors worden bij registratie gratis geüpgraded naar onze Premium garantie, inclusief:

  • 3 jaar garantie op onderdelen, arbeid en logistiek voor defecten aan het product
  • Een korte gemiddelde reparatietijd van 5 dagen in ons Europese reparatiecentrum
  • Tijdelijke leeneenheid op verzoek (afhankelijk van beschikbaarheid)
  • Escalatie van technische ondersteuning
  • Gecentraliseerde helpdesk in de belangrijkste Europese talen
  • Mogelijkheid om garantieverlenging aan te schaffen voor meer bescherming van uw investering
  • Reservering van reparaties via internet

Schadedekking

De Accidental Damage Cover van Panasonic biedt tot 5 jaar bescherming tegen onopzettelijke schade, zodat u met volledige gemoedsrust kunt werken.

  • Minder verstoring van uw creatieve proces bij onopzettelijke schade
  • Beheer budgetten efficiënter
  • Beperk reparatiekosten die niet onder de garantie vallen tot een minimum
  • Probleemloos claimproces
  • Vervangend apparaat als reparatie onmogelijk of economisch niet verantwoord is
  • Extra investeringsbescherming

Reparatie met voorrang

Sla de rij over met Premium+ Priority Repair.

  • Profiteer van een gegarandeerde doorlooptijd van 5 dagen (van ophalen tot retour)
  • In het onwaarschijnlijke geval dat we uw eenheid niet binnen 5 dagen bij u terug kunnen krijgen, zorgen we voor een leeneenheid zodat u weer verder kunt

Reparatie ter plaatse

Upgrade uw Premium garantie met retour naar de basis naar reparatie ter plaatse.

  • Door Panasonic getrainde technici op locatie
  • Verpakken voor ophalen is niet nodig
  • Geen de-installatie voor toegankelijke eenheden
  • Afspraak ter plaatse binnen 5 werkdagen
  • Dekking van 5 belangrijke markten
Meertalige
support-
desk
Onderdelen,
arbeidskosten
en 2-richtings-
logistiek

*4

Online
reparaties
volgen

Doorlooptijd
van
reparaties

*5

Schade-
dekking

Reparatie
met voorrang
Reparatie
ter plaatse

*3

GARANTIE

STANDARD

3 jaar

Geen registratie, inbegrepen bij de aankoop van het product

10

dagen

*1 *2 *3

GARANTIE

PREMIUM

3 of 5 jaar

Bij registratie 3 jaar inbegrepen bij aankoop van het product

5

dagen

*2 *3

PREMIUM +

DAMAGE COVER

3 of 5 jaar

5

dagen

*2 *3

PREMIUM +

PRIORITY REPAIR

3 of 5 jaar

*6

5

dagen

gegarandeerd

*2 *3

PREMIUM +

ON-SITE REPAIR

3 of 5 jaar

5

dagen

*1 Na registratie op business.panasonic.eu/service zorgt Panasonic voor een upgrade van de beoogde 10 dagen reparatietijd naar een snelle reparatietijd van 5 dagen.
*2 U kunt binnen 90 dagen na aankoop van uw product een servicepakket aanschaffen.
*3 Dekking begint bij de verkoop aan de “eerste gebruiker”.
*4 U kunt reparaties aanvragen en de status ervan in real-time volgen via ons Service Portal business.panasonic.eu/service
*5 De unit is gedekt voor reparatiekosten die niet onder de garantie vallen tot maximaal de waarde van de unit.
*6 Gegarandeerde doorlooptijd of leeneenheid.
*** Alle Premium+-pakketten van 5 jaar zijn inclusief een verlengde garantie van 2 jaar.
*** De hier genoemde servicepakketten zijn alleen beschikbaar voor bepaalde modellen.

Technische training

De training wordt gegeven door onze eigen ervaren technici op locatie, kan flexibel worden aangepast aan uw wensen en wordt speciaal voor u op maat gemaakt. De duur van de training is afhankelijk van de te behandelen onderwerpen en modellen. Als leidraad verwachten we dat de training ten minste 1 dag duurt. Onze trainingspakketten met een vaste prijs kunnen worden aangeschaft via uw normale verkooproute - zonder verborgen kosten.

Met voorrang
technische ondersteuning op afstand

Met voorrang toegang tot onze technische specialisten.

  • Binnen een uur teruggebeld
  • Maximaal 18 incidenten binnen 1 jaar
  • Panasonic Concierge Service
  • Eigen accountmanager
  • In real-time meldingen via e-mail over de status van het geval
  • Persoonlijk welkomstpakket

Levensduurverdubbeling

Voor toepassingen met een intensief 24/7-gebruik bieden wij een service voor het refurbishen van de lichtengine om de functionele levensduur te verlengen tot 40.000 uur. De volgende onderdelen worden vervangen als onderdeel van de refurbish-service bij 20.000 uur.

  • Laserdiode-eenheden
  • Vloeistofkoelers
  • DMD-chip
  • Wobbler

Externe bewaking
in de cloud

4G cloudgebaseerde M2M-controle op afstand

  • Voorspellende faalwaarschuwing (Early Warning)
  • Gepland preventief onderhoud
  • Real-time updates over productstatus
  • Diagnose op afstand van symptomentijdlijn
  • Platformlicentie, gateway en 4G-gegevens voor gebruik door in het pakket inbegrepen Integrator

Technische ondersteuning
ter plaatse

Zoekt u deskundige hulp bij uw installatie? Wij bieden lokale ondersteuning wanneer u die nodig hebt en komen graag naar u toe. Afhankelijk van uw vereisten kunnen wij u het volgende bieden:

  • Onderhoud en reiniging
  • Installatie en configuratie
  • Systeemoptimalisatie
  • Hardwarereparaties



QR-code

Onze servicepakketten zijn beschikbaar via de normale verkoopkanalen; neem contact op met uw vertegenwoordiger voor meer informatie. U kunt ook de QR-code scannen of erop klikken om meer informatie aan te vragen bij ons klantenserviceteam.