PREMIUM PLUS HDVC uitgebreid servicecontract

Panasonic streeft ernaar uiterst betrouwbare, gebruiksvriendelijke en hoogwaardige producten te leveren. 

Voor extra gemoedsrust biedt Panasonic u graag het HDVC Premium Plus Contract aan, een service- en reparatieovereenkomst waarin de doorlopende ondersteuning voor uw HDVC-systeem is vastgelegd:

PREMIUM PLUS – 1-year Service contract

 

HOOFDEENHEID

HOOFDEENHEID, MICROFOON EN CAMERA

Omwisselservice*1

KX-VC1YPPP

KX-VCG1YPPP

Toegang tot eerste- en tweedelijnsondersteuning

Firmware-updates*2

Technische ondersteuning*3+4

Ondersteuning op afstand*2

 
HDVC unit (KX-VC1300, KX-VC1600, KX-VC2000, KX-VC1000)
 
HDVC unit (KX-VC1300, KX-VC1600, KX-VC2000, KX-VC1000), 
microphone (KX-VCA001X or KX-VCA002X)
and camera (GP-VD131 or GP-VD151)
*1 Vervangende eenheid wordt de volgende werkdag verstuurd (ma-vr)
*2 Uitsluitend beschikbaar indien een verbinding voor toegang op afstand door de klant wordt voorzien
*3 Tijdens kantooruren: 9.00-17.00 uur CET, reactie binnen 3 uur
*4 Met uitzondering van standaardgebruik

 

Gecentraliseerde ondersteuning 1e lijn

  • PSCEU-helpdesk in Cardiff, VK, lokaal nummer voor uw land
  • Ondersteuning door meertalige helpdesk: Engels, Spaans, Frans, Duits, Pools, Italiaans, Zweeds, Deens, Noors, Portugees voor overige talen is er ondersteuning in het Engels
  • Openingstijden helpdesk: 9.00-18.00 CET
 

Technische ondersteuning 2e lijn

  • Verwerking en oplossing van technische problemen
  • Testlocatie waar klanten 24/7 toegang toe hebben/naar kunnen inbellen
  • Bel in naar de klantenwebsite voor het afhandelen en oplossen van problemen op afstand
  • Firmware-updates op afstand

 

Firmware-updates

Firmware-updates op afstand worden uitgevoerd als er nieuwe versies worden uitgegeven (met uitzondering van licentiegebaseerde functies)

 

Ondersteuningsovereenkomst

Dankzij ons netwerk voor escalatieondersteuning hoeft u zich geen zorgen te maken.

 

Aanschafproces

  • Neem contact op met uw contactpersoon bij Panasonic Sales.
  • Bestel onderdeelnummer KX-VC1YPP/P of KX-VCG1YPP/P voor een éénjarig contract.
  • Als u uw Servicecontract hebt ontvangen, stuurt u uw certificaat-, model- en serienummer naar premiumplus@eu.panasonic.com

Voor de volledige Algemene voorwaarden gaat u naarbusiness.panasonic.co.uk/service/HDVC/PremiumPlus

*Panasonic behoudt zich te allen tijde het recht voor dit aanbod zonder voorafgaande kennisgeving te herroepen.