PREMIUM PLUS HDVC uitgebreid servicecontract
Panasonic streeft ernaar uiterst betrouwbare, gebruiksvriendelijke en hoogwaardige producten te leveren.
Voor extra gemoedsrust biedt Panasonic u graag het HDVC Premium Plus Contract aan, een service- en reparatieovereenkomst waarin de doorlopende ondersteuning voor uw HDVC-systeem is vastgelegd:
PREMIUM PLUS – 1-year Service contract
HOOFDEENHEID |
HOOFDEENHEID, MICROFOON EN CAMERA |
|
Omwisselservice*1 |
KX-VC1YPPP |
KX-VCG1YPPP |
Toegang tot eerste- en tweedelijnsondersteuning |
||
Firmware-updates*2 |
||
Technische ondersteuning*3+4 |
||
Ondersteuning op afstand*2 |
||
HDVC unit (KX-VC1300, KX-VC1600, KX-VC2000, KX-VC1000)
|
HDVC unit (KX-VC1300, KX-VC1600, KX-VC2000, KX-VC1000),
|
*1 Vervangende eenheid wordt de volgende werkdag verstuurd (ma-vr)
*2 Uitsluitend beschikbaar indien een verbinding voor toegang op afstand door de klant wordt voorzien
*3 Tijdens kantooruren: 9.00-17.00 uur CET, reactie binnen 3 uur
*4 Met uitzondering van standaardgebruik
Gecentraliseerde ondersteuning 1e lijn
- PSCEU-helpdesk in Cardiff, VK, lokaal nummer voor uw land
- Ondersteuning door meertalige helpdesk: Engels, Spaans, Frans, Duits, Pools, Italiaans, Zweeds, Deens, Noors, Portugees voor overige talen is er ondersteuning in het Engels
- Openingstijden helpdesk: 9.00-18.00 CET
Technische ondersteuning 2e lijn
Firmware-updatesFirmware-updates op afstand worden uitgevoerd als er nieuwe versies worden uitgegeven (met uitzondering van licentiegebaseerde functies)
OndersteuningsovereenkomstDankzij ons netwerk voor escalatieondersteuning hoeft u zich geen zorgen te maken. |
![]() |
![]() |
Aanschafproces
Voor de volledige Algemene voorwaarden gaat u naarbusiness.panasonic.co.uk/service/HDVC/PremiumPlus |